بازار تسمه نوار نقاله


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

بازار تسمه نوار نقاله

 

امروزه بازارتسمه نوارنقاله رونق خوبی دارد.


تسمه نوارنقاله یکی از قطعاتی است که در بسیاری از صنعت های مختلف بسیار اهمیت دارد. تسمه نوارنقاله در کارخانه هایی از جمله : کارخانه های فلز و صنعت و معدن دارد ، کاربرد دارد. در بازار تسمه نوارنقاله بسیاری از شرکت ها و بازرگانی ها درحال فعالیت می باشند.

در بسیاری از کشورهای جهان تسمه نوارنقاله تولید می شود. ایران نیز یکی از کشورهایی است ، که جز تولید کننده های تسمه نوارنقاله است. تسمه نوار نقاله کارانتقال را در صنعت های مختلف انجام می دهد. بازار تسمه نوار نقاله در جهان بسیار داغ است.

بازار تسمه نوار نقاله و کیفیت آن

کیفیت تسمه نوارنقاله نیز برای صنعت ها و کارخانه هایی که از تسمه نوارنقاله استفاده می کنند، بسیاردارای اهمیت می باشد. کیفیت تسمه نوارنقاله در کارایی صنعت ها و کارخانه هایی که از تسمه نوار نقاله استفاده می کنند، بسیار تاثیردارد. اگرکه تسمه نوار نقاله بدون کیفیت استفاده شود، آن صنعت سرعت و کارایی باکیفیت خود را نخواهد داشت.

تسمه نوارنقاله دارای دو کلاس می باشد. یکی از این موارد ، مورد هایی است که داخل کارخانه ها جابه جا می شود ، مثل جعبه هایی که در کارخانه ها جابه جا می شود. برای جابه جای مواد فله ای بصورت زیاد نیز از تسمه نوار نقاله استفاده می شود. درواقع می توان گفت کلاس دوم تسمه نوار نقاله برای صنعت های مختلف جابه جایی مواد به صورت فله ای است. گروه بازرگانی پیشرو صنعت بهترین گزینه برای مشورت برای خرید تسمه نوارنقاله است.

 

گروه بازرگانی پیشرو صنعت

این گروه با ارائه تمامی اطلاعات کافی در مورد محصولات خود به شهروندان داخل و خارج از کشور و با خدمات و آپارات حرفه ای آماده همکاری با ارگان های مختلف و مشتریان گرامی می باشد.

آدرس دفتر مرکزی : تهران – خیابان سعدی جنوبی - بعد از بانک کارآفرین – کوچه خوانساری - کوچه یکم - پلاک 5- واحد 3

تلفن :02133961399       02133961408        فکس:02133939712

فروشگاه: تهران – خیابان سعدی جنوبی - بین اکباتان و امیر کبیر- کوچه نفیسی- پاساژ جوانشیر- طبقه 2- پلاک 2

 وب سایت www.tasmehps.com

ایمیل info@tasmehps.com    

تلفن: 02133957216                    02133957217

 





:: برچسب‌ها: تسمه , تسمه نوار نقاله , تسمه انتقال نیرو , تسمه تردمیل , تسمه فروشی تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهندس بهداد
ت : چهار شنبه 17 دی 1400
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');